Alla inlägg den 22 juli 2012

Av asabovesobelow - 22 juli 2012 03:39

Jag har varit en dålig människa. Det har varit sommarlov och jag har saknar min familj (mina vänner), alla jobbar eller är iväg. Jag har börjat träffa min föredetta pojkvän. Och ikväll samlades vi alla, jag och mina vänner, och då fick jag tillbaka mig själv. Med dem är jag mig själv. Dem känner mig väl. Trots att vi endast känt varann i knappt ett år så är det dem som känner mig ut och in.. det gör inte ryssen, mitt ex. Jag är så ledsen, jag är ledsen för vad jag utsätter honom för nu, och kommer att utsätta honom för framöver. För att mitt liv är min utbildning och mina vänner, jag kan inte förneka min intuition, trots att stjärnorna (planeterna) pekar på att en sångkarrirär inte skulle sitta så illa. Men... jag vill ingenting annat. Jag vill ha tillbaka mitt liv, mitt vanliga liv ska jag ha tillbaka. Och det kommer jag få i höst... vad jag ska göra med ryssen? Jag vet inte. Jag vet ingenting. Jag kommer att gråta.

Ovido - Quiz & Flashcards