Alla inlägg den 20 november 2015

Av asabovesobelow - 20 november 2015 23:04

Jag vill inte dö,jag vill leva. Jag vill inte finnas sen, i framtiden. Jag vill leva nu, jag vill vara mig. Jag vill ha mina minnen och min energi.


Låt mig inte dö. Låt inte mina rädslor blir sanna. Låt mig leva ett långt liv. låt mig se mina vänner dö. låt mig höra house, känna krisprig höst och vinterluft. Röka på under sommaren. gå på festivaler. låt mig skaffa barn och se de växa upp. låt mig se min hund dö. låt mig se 2017. låt mig. låt mig leva. snälla, låt mig. Jag vill vara med. Inte sen , inte då, NU. Jag vill vara jag. Mig. Karina. Ingen annan, Jag vill inte återfödas, jag vil inte till Nirvarna. Jag vill bara vara mig. Med mina minnen, mina tankar och mina upplevleser. Låt mig. Och jag kommer vara evigt tacksam. Eller åtminstone ett tag.


Låt mig leva.

Av asabovesobelow - 20 november 2015 19:39

Jag är en bedragare. 


En ständug lyckosökare.


Lögnare.


Ja-sägare.


Flyktig.


Lättpåverkad.


Missbrukare.


Svag.



Ovido - Quiz & Flashcards